Kolik

Osteopati til kolik baby

Osteopati til babyer med kolik er effektivt fordi:

• Vi er trænede i og har lang erfaring med at identificere årsagerne til mistrivsel.
  • Vi udfører en dybdegående samtale med forældrene og undersøger babyen grundigt i et afslappet og roligt miljø
  • Osteopati til babyer er en blid og nænsom behandling, der kan få baby til at føle sig tryg og har ofte effekt efter få behandlinger.
  • Vi supplerer behandlingen med råd om søvn, kosttilskud, lejring, gør-det-selv behandling og øvelser.
  • Vi sørger for at sætte jer grundigt ind i årsagerne til jeres babys problemer.

- BOOK TID ONLINE KLIK HER

- KONTAKT CPH OSTEOPATI 93 888 303

kolik, baby, baby der græder, babykolik, ked af det baby,  baby med smerter, osteopati, Køge Amager Ballerup

Læs videre om osteopati til babyer med kolik

Kolk er defineret som baby gråd i mindst 3 timer om dagen, 3 dage om ugen i 3 uger hos små babyer, små børn, og spædbørn.

Ofte vil grædeturene komme i faste mønstre, starte inden barnet er 3 uger og vare i op til 4 måneder.

Det kan være hjerteskærende, at have et kolikbarn og det er noget der slider på familielivet i en tid der ellers skulle være lykkelig.

Gråden er der som oftest af en grund og Osteopater er uddannede i at behandle årsagerne til ubehag og smerter hos babyer med kolik og gråd. Husk vi behandler alle i alle aldre, læs mere her.

Årsager til kolik hos spædbørn og babyer.

Der kan være mange årsager til at din baby har kolik og græder, men de kan ikke fortælle os. hvorfor de har det skidt. De følgende grunde er de mest hyppige:

• Smerter
  • Mavekneb eller luft i maven
  • Fordøjelsesproblemer
  • Sult
  • Manglende søvn og genrelle søvnproblemer
  • Reflux. refluks
  • Silent reflux, refluks
  • Allergier/intolerancer
  • Infektioner

Osteopat behandling af baby og spædbarn med kolik

Det er vores erfaring, at der altid er en årsag til hvorfor en baby græder eller mistrives.

En osteopatisk behandling søger, at finde den bagvedliggende årsag til kolikken og behandle den.  Osteopatisk behandling af babyer er en blid og nænsom behandlingsform der forsøger at genoprette ubalancer i kroppen, f.eks efter en hård fødsel eller lign. Læs mere om osteopatisk behandling her.

Hos CPH Osteopati på vores klnikken i København, Ballerup og Køge behandler vi ofte babyer med mange forskellige problemstillinger. Rene Andersen, Mette Gliese, Martin Mensah, Nicolas Commaret har lang erfaring med behandling af babyer og er vores primære baby behandlere. Hos os er jeres baby i de tryggeste hænder og vores kliniske erfaring er meget lang, da vi også har baggrund som fysioterapeuter. Kontakt os direkte idag hvis I har spørgsmål til behandling af jeres baby på mail kontakt@cphosteopati.com -  du kan også booke tid til behandling af din baby online ved at klikke her.