Kolik

Osteopati til kolik baby

Osteopati til babyer med kolik er effektivt fordi:

• Vi er trænede i og har lang erfaring med at identificere årsagerne til mistrivsel.
  • Vi udfører en dybdegående samtale med forældrene og undersøger babyen grundigt i et afslappet og roligt miljø
  • Osteopati til babyer er en blid og nænsom behandling, der kan få baby til at føle sig tryg og har ofte effekt efter få behandlinger.
  • Vi supplerer behandlingen med råd om søvn, kosttilskud, lejring, gør-det-selv behandling og øvelser.
  • Vi sørger for at sætte jer grundigt ind i årsagerne til jeres babys problemer.

BOOK TID ONLINE KLIK HER - ELLER RING 32 96 60 02

Læs videre om osteopati til babyer med kolik

Kolk er defineret som baby gråd i mindst 3 timer om dagen, 3 dage om ugen i 3 uger hos små babyer, små børn, og spædbørn.

Ofte vil grædeturene komme i faste mønstre, starte inden barnet er 3 uger og vare i op til 4 måneder.

Det kan være hjerteskærende, at have et kolikbarn og det er noget der slider på familielivet i en tid der ellers skulle være lykkelig.

Gråden er der som oftest af en grund og Osteopater er uddanede i at behandle årsagerne til ubehag og smerter hos babyer med kolik og gråd. Husk vi behandler alle i alle aldre, læs mere her.

Årsager til kolik hos spædbørn og babyer.

Der kan være mange årsager til at din baby har kolik og græder, men de kan ikke fortælle os. hvorfor de har det skidt. De følgende grunde er nolge af de mest hyppige:

• Smerter
  • Mavekneb eller luft i maven
  • Fordøjelsesproblemer
  • Sult
  • Manglende søvn og genrelle søvnproblemer
  • Reflux. refluks
  • Silent reflux, refluks
  • Allergier/intolerancer
  • Infektioner

Osteopat behandling af baby og spædbarn med kolik

Det er vores erfaring, at der altid er en årsag til hvorfor en baby græder eller mistrives.

En osteopatisk behandling søger, at finde den bagvedliggende årsag til kolikken og behandle den.  Osteopatisk behandling af babyer er en blid og nænsom behandlingsform der forsøger at genoprette ubalancer i kroppen, f.eks efter en hård fødsel eller lign. Læs mere om osteopatisk behandling her.

Hos CPH Osteopati behandler vi ofte babyer med mange forskellige problemstillinger og der er vores dygtige osteopater Ane og Rene der er de  primære babybehandlere hos CPH Osteopati,  men vi er alle uddannede i at behandle babyer og små børn.. Kontakt os i dag for at booke en tid, klik her

CPH OSTEOPATI - KIRKEGÅRDSVEJ 25A, 2300 KØBENHAVN S - TLF 32 96 60 02