Shockwave

Shockwave veldokumenteret smertebehandling

SHOCKWAVE effektiv smertebehandling.

Shockwave.

Shockwaves (trykbølger) er en yderst effektiv behandlingsform, som forbedrer din livskvalitet ved at afhjælpe betændelsestilstande og skader. Shockwave kickstarter din krops naturlige helingsprocesser og er ofte et godt alternativ til både medicin og operation.

Videnskabeligt dokumenteret.

Shockwave er gennem mange år blevet brugt til at nedbryde og fjerne nyresten. Her oplevede patienterne at smerter og andre funktionsproblemer forsvandt som en bieffekt af behandlingen. Derfor tilbyder vi shockwave-behandling til alle kunder som supplement til vores osteopatiske behandlinger.

Fordele ved behandling med Shockwave.

• Utrolig hurtig effekt af behandlingen – også ved kroniske smerter.
  • ngen bivirkninger
  • Et effektivt alternativ til medicinsk behandling og operation.

Nærmest garanti for at blive smertefri.

Behandlingen har en hurtig virkning, og 80 % af alle oplever, at de bliver smertefrie eller får en væsentlig smertereduktion. Behandlingen er effektiv for dig, der har beskadigede celler som følge af:

• At kroppen har dannet arvæv, der har forringet din bevægelighed og styrke.
  • Vedvarende muskelspændinger i fx. skulder, nakke, ryg eller baller.
  • Smerter i knæ, fx springerknæ.
  • Betændelsestilstande, fx i skinneben eller problemer med akillessenen.
  • Museskader, tennis- eller golfalbuer.
  • Irritabel hælpude eller hælspore.

Listen over diagnoser, som kan behandles af shockwaves, er lang og i dynamisk udvikling.

Shockwaves fremskynder kroppens naturlige heling ved at stimulere dannelsen af nye blodkar, øge blodcirkulationen og få fibroblastercellerne til at danne nyt bindevæv. De skadede celler kommer derved igennem en ny god helingsproces.

Selve behandlingen kan mærkes men er helt ufarlig, og de fleste føler sig ofte lindret allerede efter en behandling. Du skal dog forvente, at du kan mærke vævet tydeligere et par dage efter. Der er ingen bivirkninger.

Vi anbefaler typisk 5 behandlinger med ca. en uges interval, men du kan have brug for både flere eller færre behandlinger. Shockwave behandlingen er et supplement til den osteopatiske behanlding og udføre samtidig mod et tillæg. Osteopaten lokaliserer og undersøger det beskadigede område, og I gennemgår diagnosen sammen med dig inden selve behandlingen.