CPH Osteopati | Amager Osteopati

CPH OSTEOPATI | AMAGER OSTEOPATI

Amagers første (est 2016) og største osteopatiske klinik placeret på amagerbro i hjertet af i København på Amager.

Søger du en kompetent osteopat eller fysioterapeut i København, så står vi til rådighed hos CPH Osteopati. Alle vores osteopater har to statsautoriserede sundshedsfaglige uddannelser bag sig, både som Osteopat og Fysioterapeut.

På klinikken tilbyder vi osteopati, fysioterapi og massage. Ønsker du at se hvem du kan møde i vores afdeling på Amager så klik her.

Find os i København på Amager

Klinikken har en central placering  på  tæt på bus og kun 400m fra Lergravsparken metro.

Der er gratis og nem parkering på gaden i 3 timer, husk p-skive.- Der er altid ledige pladser.

CPH Osteopati på amager har uden tvivl den bedste og nemmeste lokation at komme til hvad end du kommer i bil eller via det offentlige.

Vores adresse.:

Eliasgade 10, th

2300 København S

Betingelser og praktik

Medbring til behandlingen,

Til behandlingen bedes du medbringe et håndklæde eller et lagen som skal ligge på briksen under behandlingen. ​

Afbud

Skal ske seneste 24 timer før. Det kan gøres online eller via telefon 93 888 303. Ved forsent afbud eller udeblivelse opkræves fuldt honorar.

Betaling

Der afregnes uden undtagelse hver gang, efter endt behandling, til Osteopaten. Hos CPH Osteopati på Amager i København har du mulighed for, at betale med mobilepay eller kontant.

Ingen henvisning nødvendig

Du behøver ikke en henvisning for at blive behandlet hos CPH Osteopati | Amager Osteopati. Vi er ikke en del af den offentlige sygesikring, og der vil derfor ikke være tilskud herfra.

Forsikring dækker osteopati.

Hvis du medlem af sygeforsikring danmark, vil der være tilskud til osteopati. Ønskes automatisk refundering, skal du blot give os besked ved første konsultation.

Rigtig mange private sundhedsforsikringer dækker helt eller delvis honoraret til osteopati - kontakt dit forsikringsselskab inden behandlingsstart for, at høre om du er dækket.

Du skal være opmærksom på, at mange forsikringsselskaber  kun dækker behandling hos en fysioterapeut der har overenskomst med den offentlige sygeforsikring, dette har vi ikke. Følgende forsikringssekaber dækker osteopati.  Danica Pension, IF Skadeforsikring, Alm. Brand Sundhedsforsikring, Nordic Netcare, Lærestandens Brandforsikring, PFA, Runa Forsikring, Bauta Forsikring, Dansk Sundhedssikring, CODAN, Tryg, Topdanmark​, Bupa

Du afregner selv med dit forsikringsselskab - PFA undtaget -og du er selv ansvarlig for, at sørge for at dit forsikringsselskab dækker dine behandlinger hos os.

Læs mere her.

Vores priser

Priserne er varrierende fra  behandler til behandler.

Det der afgør prisen, er behandlerens erfaring, uddannelse evt efteruddannelse mv. Du kan læse om priserne her.

Her under kan du læse mere om vores behandlere hos CPH Osteopati | Amager Osteopati

Hvem er vi?

Vi har et stærkt team af behandlere. Vi har et tæt samarbejde og bruger ofte hinandens specialer og kompetancer. Vores fædigudannde osteopater har mere end 8 års uddannelse bag sig og mere end 10 års klinisk erfaring

Her kan du læse mere om hvem du kan møde på vores klinik i København.

MATTI

Ejer af CPH Osteopati med mere end 12 års klinikskerfaring. God til alle typer af smerter i kroppen. Fokus på smerter og smertevidenskab samt på at give dig hjælp til selvhjælp.

OSTEOPAT D.O M.R.O DK

EJER CPH OSTEOPATI

MARTIN

OSTEOPAT D.O M.R.O DK

Aut. FYSIOTERAPEUT

Bred klinisk erfaring med stor interesse for fordøjelsessystem. Grundig og dygtig til især komplicerede og langvarrige problemer. Behandler alle fra babyer til voksne

DZENIS

Dzenis Zukovic - Hvis du har smerter i nakke, ryg, skuldre, bækken, hofte mv, så book tid hos Dzenis. Har altid arbejdet på klinik og er klinisk knivskarp og dybdegående og metodisk i tilgangen til kroppen

OSTEOPAT Stud. M.R.O. DK

Aut. FYSIOTERAPEUT

Hvis du har smerter i nakke, ryg, skuldre, bækken, hofte mv, så book tid hos Dzenis. Har altid arbejdet på klinik og er klinisk knivskarp og dybdegående og metodisk i tilgangen til kroppen.
Tager ikke mod forsikringer til osteopati

DEBORAH

Nicolas Commaret. Med en doktor grad i Osteopati fra Frankrig findes ikke et højere uddannelsesniveau inden for faget.   Dygtig til langvarrige problemer i kroppen. Speciale i tarm og immun system og god til de helt små.

OSTEOPAT Stud. M.R.O DK

Aut. FYSIOTERAPEUT

Deborah er speciliast i skulder, nakke, ryg, hofte, knæ fod og kvinderelaterede problematikker som f.eks underliv, inkontinens, menstruations og graviditets gener.
Deborah har arbejdet på klinik i mange år og er uddannet fysioterapeut og studerer til osteopat.
OBS tager ikke mod forsikringer til osteopati

RENE

Aut. OSTEOPAT D.O M.R.O DK

LEDER HOS CPH OSTEOPATI

En af de dygtigste og mest erfarne osteopater hos CPH Osteopati. Rene kan behandle alle og har lang erfaring. Han er specielt god til babyer og problemer med mave-tarm og immun systemet.

METTE

Mette Gliese, Mette er gennemgået hele master uddannelsen til osteopat. Speciale i babyer og kvindeproblematikker, men har bred klinisk erfaring med alle typer af smerter i kroppen.

MSc OSTEOPAT M.R.O. DK

Aut. FYSIOTERAPEUT

Mette har en mastergrad i osteopati.

Hun har speciale i babyer og kvindeproblematikker, men har bred kliniskerfaring med alle typer af smerter i kroppen.

KIM

Kim olsen, massage. Hovedpine, ondt i ryg, nakkesmerter, generel stivhed og spændthed i kroppen eller gravid? - så book en times dybdegående fysiourgisk massage kos Kim. din krop vil takke dig.

MASSØR &

MUSKELBEHANDLER

Hovedpine, ondt i ryg, nakkesmerter, generel stivhed og spændthed i kroppen eller gravid? - så book en times dybdegående fysiourgisk massage hos Kim. - din krop vil takke dig.

KONTAKT CPH OSTEOPATI | AMAGER