Vi tilbyder

CPH Osteopati - Dygtigt ​tværfagligt team​

Osteopati, fysioterapi, massage

CPH Osteopati - osteopati, fysioterapi og massage, vi består af et harmonisk tværfagligt team som har mange års klinikerfaring, vi tilbyder behandling der dækker alle aspekter af menneskekroppen.

Osteopati

Osteopati er en manuel medicinsk behandlingsform. Osteopatien betragter kroppen som en helhed og vi undersøger og behandler alle kropsystemer. Formålet med osteopati er fremme og optimere samspil mellem korpssystemerne, således kroppen er i stand til at helbrede sig selv. Vi fokuserer på årsagerne til dine smerter

Læs mere om osteopati her.

Fysioterapi

Fysioterapi er et fag hvor kroppens muskuloskeletale system bliver undersøgt og behandlet igennem videnskabeligt underbyggede behandlingsteknikker. Formålet med fysioterapi at få dig tilbage til et aktivt og velfungerende liv. Fysioterapeuten kigger individuelt på din situation og tilrettelægger et skræddersyet behandlingsplan for dig som oftest består af genoptræning og øvesesterapi.

Læs mere om fysioterapi her.

Massage

Massage er en behandlingsform der behandler det muskuloskeletale system igennem blødgørende massageteknikker. Formålet med massage er, at fremskynde restitution efter hård træning, afslappe spændte og stressede muskler, smertelindre og fremme immunforsvaret (immunsystemet). Massage kan afhjælpe mange typer gener og skader i det muskuloskeletale system.

Læs mere om massage her.

Graviditetsmassage

Graviditetsmassage, som også kaldes gravidmassage, er en fysiologisk massage, der bruges til behandling og forebyggelse af spændinger, smerter og ømhed i muskler.

Massage til gravide er især effektivt ved smerter i nakke, skuldre, ryg, bækken og lænd samt generelle muskelspændinger i kroppen. Det er også effektivt hvis du er begyndt at opleve væskeophobninger i ben eller fødder - hvor vores specielle massage til venedrænage vil øge blodgennemstrømningen og hjælpe på tilbageløbet af blodsystemet og derved mindske hævelserne

Læs mere om graviditetsmassage her.